Skip to main content
Home Âģ Leadgeneratie Bureau

Leadgeneratie Bureau

Realiseer meer klanten! Met onze expertise zorgen wij voor de optimale leadgeneratie voor jouw bedrijf!

Home Âģ Leadgeneratie Bureau

Leadgeneratie bureau

In de dynamische wereld van B2B leadgeneratie streven bedrijven ernaar om op elke denkbare manier verbinding te maken met hun potentiÃĢle klanten. Met onze bewezen strategie zorgen we voor een solide stroom aan Sales Qualified Leads (SQL’s).

We leven in een digitaal tijdperk waar B2B marketing en -verkoop zijn geÃĢvolueerd. De verkoopstrategieÃĢn van vandaag zijn niet langer lineaire paden, maar eerder digitale reizen waar jouw organisatie onderdeel van is geworden. Deze reizen zijn erop gericht om leads te informeren en te overtuigen door precies op het juiste moment de juiste boodschappen te leveren. Bij Klik digital combineren we de kracht van organische groei met betaalde media om een overtuigende online salesfunnel voor onze klanten te creÃĢren.

✔ī¸ Wij stoppen niet bij een MQL maar gaan voor een SQL
✔ī¸ We optimaliseren de complete customer journey
✔ī¸ We maken gebruik van groei marketing strategieÃĢn
✔ī¸ Van idee, prioriteit, test en analyse naar resultaat

Boek een 30 min. kosteloos consult!Boek een 30 min. kosteloos consult!

Hoe krijg je meer klanten? Volg de Masterclass over dit onderwerp!

Ben jij klaar om meer leads en klanten te genereren? Boek nu je kosteloze afspraak!

Boek een 30 min. kosteloos consult!Boek een 30 min. kosteloos consult!

B2B leadgeneratie cases die voor zichzelf spreken

Bekijk hier twee van onze succesvolle klantcases op het gebied van B2B leadgeneratie via LinkedIn. In de eerste case hebben we in iets minder dan drie maanden tijd 160 leads weten te genereren, met een gemiddelde CTR van 1,5%.

LinkedIn leadgeneratie case

In onze tweede case hebben we in minder dan vier maanden 33 leads gegenereerd, met een CTR van 1,52%. Deze resultaten tonen onze expertise en succes in leadgeneratie strategieÃĢn op LinkedIn.

LinkedIn leadgeneratie case 2

Voordelen van leadgeneratie via digitale marketing?

Nu we begrijpen hoe we leads definiÃĢren, moeten we ook begrijpen wat de voordelen zijn voor jouw organisatie. Het gemakkelijke antwoord is dat het zonder leads zeer onwaarschijnlijk is dat je een verkoop doet. De andere verklaring is dat wanneer je leadgeneratie via online marketing pusht, je bereik veel groter is en je kunt opschalen naar waar en wie je maar wilt. Om leads naar jullie organisatie te leiden, gebruiken we digitale marketingtools om op te schalen.

Het gebruik van digitale marketingtools voor leadgeneratie levert de volgende 7 voordelen op:

  • CreÃĢert naamsbekendheid
  • Verhoogt de verkoop- en winstratio
  • Draagt bij aan een positieve ROI (return on investment)
  • Hiermee kunt u uw gewenste doelgroep targeten
  • Kopers krijgen toegang tot gedetailleerde informatie
  • Hiermee kunt u gegevens over uw prospects verzamelen
  • Het is kostenbesparend

Leadgeneratie strategieÃĢn - SQL staat centraal

Er zijn meerdere strategieÃĢn voor het genereren van leads om te gebruiken. We denken dat er twee hoofdstrategieÃĢn zijn om leads te krijgen: zowel inkomende als uitgaande leadgeneratie.

Inkomende leadgeneratie voor B2B. Wij verzamelen de contactgegevens van jouw potentiÃĢle klant. Dit wordt gedreven door interesse via marketingcampagnes.

Uitgaande leadgeneratie voor B2B.  Jullie kopen een lijst met contactpersonen van externe providers of schrapt ze van websites van derden en sociale media.

Het verschil tussen beide ligt in de kwaliteit van de leads. Inkomende B2B leads worden beschouwd als high potential, terwijl deze mensen hun interesse in jullie organisatie hebben aangegeven. Uitgaande verkoopleads kunnen minder kwalitatief zijn, dus controleer altijd ook de betrouwbaarheid. Bij Klik digital richten we ons op Inbound leadgeneratie voor B2B.

Een van de strategieÃĢn die we volgen, is die van contentmarketing, zowel via online als offline kanalen. Jullie potentiÃĢle klant is altijd op zoek naar meer kennis en interessante weetjes, daarom kan content een belangrijke rol spelen.

Hoe wij B2B leadgeneratie zien? Bekijk onze videos!

B2B leadgeneratie bureau

B2B Leadgeneratie vereist een diepgaand begrip en een veelzijdige aanpak. Van het doorgronden van de klantreis tot het inzetten van de juiste online marketingkanalen, van data-analyse tot het creÃĢren van waardevolle content, Klik digital staat klaar om je te begeleiden. Wanneer je kiest voor een samenwerking met Klik digital, krijg je direct toegang tot een team dat gespecialiseerd is in groei marketing methodiek. We hebben alle expertise in huis om jouw unieke groeipad te identificeren en te realiseren.

Het Klik digital B2B leadgeneratie bureau bestaat uit ervaren B2B marketeers; van strategen tot ontwerpers, van copywriters tot campagnespecialisten en alles daartussenin. Met expertise uit een breed scala aan sectoren kunnen we op maat gemaakte strategieÃĢn creÃĢren die een snelle groei voor uw bedrijf stimuleren.

Groeimarketing_B2B_Leadgeneratie

Ben jij klaar om meer leads en klanten te genereren? Boek nu je kosteloze afspraak!

Boek een 30 min. kosteloos consult!Boek een 30 min. kosteloos consult!

Leadgeneratie StrategieÃĢn - Content

Content voor jullie website

Wanneer je een SEO-leadgeneratie strategie gebruikt, is het belangrijk dat je begint met goed zoekwoordonderzoek om te begrijpen waar de behoefte van je doelgroep ligt. Dit zoekwoordenonderzoek kan bestaan uit twee soorten zoekwoorden: brede zoekwoorden en zoekwoorden met een hoge intentie. Bij het creÃĢren van dit inzicht is het belangrijk dat je zowel content schrijft voor bredere als smallere (met hoge intentie) zoekwoorden.

We definiÃĢren vier soorten zoekwoorden in termen van intentie en de manier waarop ze ernaar zoeken.

  • Informatief— wanneer mensen op zoek zijn naar willekeurige informatie (laagste intentie)
  • Commercieel: wanneer mensen zoeken naar productvergelijkingen of recensies van specifieke artikelen (gemiddelde intentie)
  • Transactioneel: wanneer mensen zoeken naar specifieke items die ze meteen willen kopen (hogere intentie)
  • Navigatie— wanneer mensen zoeken naar een specifieke website of merk (hoogste intentie).

Om de juiste doelgroep te bereiken, heb je content nodig voor alle fasen, zodat je ze door het proces kunt begeleiden. Ook het creÃĢren van content op basis van marktinzichten kan je helpen om mensen naar je website te leiden.

Content voor bereik

Door content de drijfveer voor succes te maken, is het belangrijk om deze op verschillende manieren en via verschillende kanalen in te zetten. We zetten deze content in om eerst een MQL te realiseren om vervolgens tot een SQL te komen.

Door ervoor te zorgen dat het verhaal van jouw organisatie deel uitmaakt van de leadgeneratiestrategie, is jullie bedrijf op de juiste manier zichtbaar en helpt jullie autoriteit in de markt op te bouwen. Door deze verhalen via zowel online als offline kanalen te publiceren, krijg je gegarandeerd de leads waarnaar je op zoek bent.

Content voor activatie via online kanalen

Content is king zeggen ze en dat geldt zowel voor SEO leadgeneratie als voor het activeren van de content via online marketingkanalen, zoals LinkedIn. Voor deze strategie gebruiken we als het ware “lead magnets”.

Een leadmagneet is een aanbieding die je kunt promoten bij potentiÃĢle klanten in ruil voor hun e-mailadres en misschien andere vormen van informatie (zoals naam en telefoonnummers).

We kunnen bijvoorbeeld content naar jullie doelgroep pushen die we hebben gecreÃĢerd voor de website, maar we kunnen ook andere soorten “magneten” maken die interessant kunnen zijn voor jullie doelgroep:

  • E-books
  • Cursussen
  • Cheatsheets
  • How to content
  • Originele onderzoeken
  • Kant-en-klare sjablonen
  • Webinars
  • Whitepapers

Door activeringstools zoals LinkedIn te gebruiken, kunnen we content of “magneten” naar jullie publiek pushen waar we denken dat ze relevant zijn voor conversie. Meestal zijn deze materialen behoorlijk relevant voor jouw publiek, hoewel het wat meer tijd (en geld) kost om het op te zetten. Terwijl deze heel belangrijk zijn bij het genereren van B2B leads via een kanaal als LinkedIn. Zoals eerder vermeld, zijn de verkoopcycli langer voor B2B in vergelijking met B2C, daarom is het verkrijgen van de e-mailadressen van mensen de beste kans om een relatie met jouw potentiÃĢle klant op te bouwen nadat ze jullie website hebben verlaten. En de enige manier om dit te doen is door unieke waarde te bieden met content.

Dit zeggen onze klanten over ons:

Er werkt een zeer betrokken team met veel kennis. Bij dit bureau nemen ze de tijd om de visie van de klant te onderzoeken waarna zij vervolgens hun eigen expertise erbij betrekken. Op deze manier worden de campagnes en marketingtools veel unieker.
Alyssa Thiele
Alyssa Thiele
De afgelopen jaren hebben we een plezierige samenwerking gehad met Digital Movers. Het is een geweldig team van medewerkers dat ons aanzienlijk heeft bijgedragen in de digitale wereld. Digital Movers heeft ons gedurende het hele digitale marketingproces stap voor stap begeleid.
Stefhan Booden
Stefhan Booden
Al meerdere jaren op een prettige manier samengewerkt met Mathias en zijn team. De korte lijntjes zorgen voor duidelijke communicatie en snelle optimalisaties in campagnes wanneer nodig. Zo zijn en blijven ze opzoek naar het beste resultaat!
Derk vD
Derk vD
Look no further, dit is een prima online bureau. Persoonlijk en committed to get the job done!
Hein Barnhoorn
Hein Barnhoorn
Prettige mensen! Fijn mee samen gewerkt.Aanrader!
Marijn Koppenaal
Marijn Koppenaal
Digital Movers is a great SEO Agency with alot of local knowledge, that has helped us gain traction in a new market. This has been a valuable partnership as we are a company based outside of Holland.They provide frequent updates and are always quick to respond to questions and concerns.Digital movers offers a personal touch while still maintaining af high level of professionalism. The communication has always been transparrent and they have been very flexible in regards to meeting our delivery needs.
Simon vd Stelt
Simon vd Stelt
Digital Movers consists of a professional and committed team that has helped our local entity in BNL with increased visibility and performance online. Great collaboration and nice and friendly attitude! Thank you!
Nina Smerud
Nina Smerud
We are a Norwegian company with a global presence and we have been working with Digital Movers for approximately 1,5 years. They helped us to boost our visibility through SEO improvements, general online presence and optimised our SoMe campaigns in the Netherlands. We are very happy with our results and our collaboration and can highly recommend Digital Movers <3
Ann-Katrin Pedersen
Ann-Katrin Pedersen
Het zijn Toppers! Ze denken goed met je mee en leveren altijd kwaliteit.
Rens van Deursen
Rens van Deursen
Digital Movers doet wat ze beloven. Ze vertellen de resultaten en de actiepunten in begrijpbare taal, zodat jij als klant precies weet wat er in je account gebeurd. Ook geven ze advies op een vrijblijvende manier, zodat je niet gepushed wordt om iets te gaan doen. Op naar 2023!
Kevin van Aalst
Kevin van Aalst
We are a Danish owned company that has the pleasure of working with Digtal Movers. Our main collaboration is about SEO on our Dutch webshop.We are very happy with our collaboration which is extremely professional and for the results that Digital Movers creates for us. At the same time, they have local insights that we make use of in the market.
Mia Munksgaard Laursen
Mia Munksgaard Laursen
Hele prettige samenwerking mee gehad! Hebben veel kennis in huis en hebben ons goed geholpen door middel van het schrijven van een adviesrapport om verbeteringen te maken.
Jan van den Wijngaard
Jan van den Wijngaard
Gestructureerde en professionele organisatie die mij online perfect op weg helpt met m'n Google Ads.
Today is Amazing
Today is Amazing
Goede en prettige samenwerking. Kwalitatief goede lead generatie.
Max Health Club
Max Health Club
enorm fijn bedrijf om mee samen te werken, vakkundig en handelt in belang van hun opdrachtgever. zeer aan te raden!
Peter van den Brink
Peter van den Brink
Digital Movers is een prettig bureau om mee samen te werken. Binnen het diverse team is veel kennis en kunde in huis. De verschillende expertises dragen bij aan het behalen van gewenste resultaten.
Ayla Kok
Ayla Kok
Digital Movers is een expert op het gebied van online marketing. Eerlijke adviezen worden gegeven. Goed meegedacht met de vraag en altijd een gedegen advies en een sterke uitvoering.
Leonne Leonne
Leonne Leonne
Super fijne, sympathieke mensen die fantastisch werk leveren! Een zeer gewaardeerde samenwerkingspartner van mijn werkgever De Wolven.
Mats Hopstaken
Mats Hopstaken
Zeer professioneel bedrijf met goede ideeÃĢn en meedenkend.
SDD B.V.
SDD B.V.
Digital Movers lijkt klanten, medewerkers en het milieu serieus te nemen. Wekelijkse audits, rapportages en andere inzichten zorgen voor transparantie. Digital Movers heeft ook een goede collectie met biologische thee.
Anna Niemi
Anna Niemi
Zeer tevreden over de samenwerking! Vakkundig, proactief en vriendelijk.
Bart ten Tije
Bart ten Tije
Werken met Digital Movers is top, doelgericht maar ook op zijn tijd informeel.Ze hebben ons prima geholpen bij het vergroten van onze online zichtbaarheid en naamsbekendheid. Ze denken met je mee en hebben veel expertise!Super!
Onno Zwart
Onno Zwart
Digital Movers is erg behulpzaam, en reageert snel wanneer je vragen hebt. Wanneer er iets mis gaat in de campagne, lossen ze dit erg snel en zorgvuldig op. Onze samenwerking met Digital Movers verliep goed.
Pro Spanninga
Pro Spanninga
Bij Digital Movers vind je professionaliteit en kwaliteit. Op het gebied van marketing/communicatie, vakkennis en de uitvoering hiervan staan ze voor ons op 1.
nanne van Ginkel
nanne van Ginkel
Digital Movers heeft ons goed geholpen bij het vergroten van onze online zichtbaarheid. Ze denken met je mee en hebben veel expertise!
SBR Nexus
SBR Nexus
De samenwerking met Mathias - Digital Movers ervaren we als super fijn, efficiÃĢnt, maar ook lekker informeel. Even snel een mailtje eruit met een nieuwe actie of vraag en Mathias reageert vrijwel altijd direct dezelfde dag. Ze ontzorgen ons (DAK kindercentra) echt helemaal op het gebied van SEA, maar zorgen er ook voor dat we goed op de hoogte worden gehouden. Ze weten goed de moeilijke termen te vertalen naar “Jip en Janneke” taal door middel van een datastudio, zodat ook het technische gedeelte en de resultaten voor iedereen helder wordt.Zeker blij met de samenwerking!
Sharon van der Toolen
Sharon van der Toolen
Afgelopen jaar erg prettig samengewerkt met Digital Movers. Mathias en zijn collega's reageren altijd snel en denken graag met je mee. Ze hebben alle kennis en kunde in huis die je verwacht van een online marketing bureau. De rapportage/analyse van de werkzaamheden en diens impact die maandelijks wordt verstrekt is erg waardevol en geeft de informatie die je nodig hebt om campagnes eventueel bij te sturen wanneer nodig.
Elouis Onstwedder
Elouis Onstwedder
Great experience! Mathias and the team are very capable of guiding the customer through the digital universe. As an international organisation, Obton has been pleased with the professionalism and quality of the campaigns.I can highly recommend Digital Movers.
Andreas Jakobsen
Andreas Jakobsen
Al enkele jaren werken wij samen met Digital Movers. Bedrijf met hands on mentaliteit. Mathias en zijn team hebben de juiste kennis en ervaring.
RenÊ Boonekamp
RenÊ Boonekamp
Everything was done in a professional matter from start to finish, and the result was excellent.The Asia Liveaboard website is better than ever before.We can recommend this team for building your websites.And for future marketing campaigns, we will be back.
Asia Liveaboard
Asia Liveaboard
Namens By SIDDE heb ik met Mathijs en zijn team mogen samenwerken. Mathijs communiceert snel en denkt graag mee, een goed en professioneel online marketing bureau.
Maureen Brinkhof
Maureen Brinkhof
Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren. Het was professioneel, betrokken en er werd goed meegedacht. Wat geresulteerd heeft in een prachtig mooie goed werkende website! Al met al zeer tevreden. Ik raad Digital Movers aan iedereen aan.
Marloes Dijkhout
Marloes Dijkhout
Heel erg trots op onze mooie website! De samenwerking verliep heel soepel, prettig en professioneel. Op zowel technisch als conversiegebied kunnen we met het eindresultaat meer dan tevreden de toekomst tegemoet!
Edwin Hiemstra
Edwin Hiemstra
Met Digital Movers haal je een bureau in huis dat je met raad Ên daad bijstaat in je online marketing activiteiten. Ze ondersteunen je op het gebied van onder ander SEO, SEA, social advertising en linkbuilding, of nemen het compleet uit handen. En altijd op basis van een goed gefundeerde strategie en strakke planning. Ik kan uit ervaring spreken dat het fijn samenwerken is door de directe communicatielijnen en duidelijke afspraken. Je investering in Digital Movers verdient zich terug.
Sander Kramer
Sander Kramer
Fijne samenwerking, korte lijnen, goede interactie, creatief en goede output.
By SIDDE
By SIDDE
Digital Movers heeft bij Mambo geholpen met het lanceren van het Youtube reisprogramma "van het Padje". Digital Mover hielp ons planmatig en gestructureerd bezig te zijn met het bereiken van kijkers en deze te activeren om onze unieke content te bekijken en te blijven kijken. Het contact verliep altijd goed en snel. Een hele prettige samenwerking.
Ronald Izendooren
Ronald Izendooren
Voor een landelijke campagne heeft Digital Movers online marketing verzorgd, in de vorm van een campagne op LinkedIn en Facebook. De samenwerking was professioneel, adequaat en de onderlinge afstemming snel.
Dianne de Fijter-Kansen
Dianne de Fijter-Kansen
I have worked together with this company and they have built and helped the future strategy of our marketing campaigns and managed results.
Pelle Tobias Kil
Pelle Tobias Kil
Digital Movers heeft ons geholpen bij het uitzetten van Google Ads campagne/SEO/Social activaties Het snelle schakelen en de expertise in hun vakgebied maakt dat wij zeker in de toekomst weer samen gaan werken met hun. Wij mogen dus spreken over goede buren!Antoine Dalderop, de Walserij | on- & offline grafische vormgevers
A Dalderop
A Dalderop
Digital Movers is there for your needs to make your company visible in the best possible way. Online you can get lost quit quickly if you don't use the right tools. Digital Movers helps you with your needs in online marketing. From ad words to content to return on investment data. This way you know where it goes wrong or right! In short they did a great job for us! Good service and good results 😀
Boudewijn Knuistingh Neven
Boudewijn Knuistingh Neven
Wij van BKN-Productions zijn ontzettend tevreden met de service en expertise. Wij raden Digital Movers zeker aan!
Davina Lamberts
Davina Lamberts
Nanne_Digital_Movers

Neem contact op met onze B2B specialisten

Klaar om te ontdekken hoe we voor jouw bedrijf meer B2B SQL’s kunnen scoren? Neem contact op! Wij helpen je graag.

+31 (0)30 22 72 922info@klikdigital.nlLiever koffie?

Lead nurturing strategieen

Het proces om een lead te krijgen is leuk, maar zoals gezegd is het nog belangrijker om de lead te koesteren wanneer ze hun informatie hebben achtergelaten. Als leadgeneratie bureau kunnen wij jou precies vertellen hoe je jullie leads op de juiste manier kunt nurturen.

Sommige bedrijven hebben het gevoel dat ze onmiddellijk contact met hen moeten opnemen en anderen willen eerst een relatie opbouwen voordat ze contact opnemen. Hoe dan ook; doorlooptijden zijn langer voor B2B leads in vergelijking met B2C leads, dus we moeten de leads koesteren wanneer ze hun informatie aan jullie organisatie hebben achtergelaten.

We kunnen een combinatie van retargeting- en e-mailmarketingcampagnes gebruiken om mensen betrokken te houden en ze door bepaalde soorten content te loodsen. Door een compleet marketing automation script op te zetten op basis van zogenaamde persona’s en de content, zijn we in staat om de lead op verschillende manieren te nurturen.

Met marketing automation geef je relevante informatie op het juiste moment op basis van klik- en leesgedrag. Voordat het zo ver komt, moet er even nagedacht worden. Want wie heeft welke informatie, wanneer, en in welke vorm nodig in het aankoopproces? Het resultaat is een persoonlijke buyer journey. Elke bezoeker stapt op een ander moment binnen en wordt vervolgens naar passende content geleid op basis van zijn of haar interesses.

Jullie bezoekers downloaden bijvoorbeeld een whitepaper via LinkedIn, lezen direct e-mails, klikken op een blog, downloaden een whitepaper of schrijven zich in voor een webinar. Elke actie levert punten op. Hoe meer interactie, hoe meer punten. De bezoeker merkt hier niets van. Dat doe je, je ziet je lijst met leads groeien. Als een bezoeker veel punten heeft verzameld, kun je er bijna zeker van zijn dat hij of zij geïnteresseerd is in jouw aanbod. Juist dan is het tijd voor persoonlijk contact.

Onze gewaardeerde klanten. Is jouw organisatie de volgende?

Wil jij meer weten over B2B leadgeneratie? Kom dan in contact met onze specialisten.

Boek een 30 min. kosteloos consult!Boek een 30 min. kosteloos consult!
Chat openen
1
👋 Samen online groeien en mooie resultaten behalen? 📈 Stuur ons een WhatsApp berichtje en ontvang meer informatie!