Waarom zou jij geïnteresseerd kunnen zijn in Google Ads?
Google Ads kan interessant zijn voor iedereen die op zoek is naar haar doelgroep met een bepaalde intentie. Het maakt hierin niet uit of dit een business to business of een business to consumer product of dienst is. Wij zien het als een business to human benadering. Want vrijwel elke klantreis (B2C en B2B) start met een zoekopdracht op Google.
Google Ads kan worden gezien als een hulpmiddel dat lager in de funnel ligt. Mensen gaan met een bepaalde intentie naar Google en met onze campagnes kunnen we deze intentie filteren op de zoekwoorden die gebruikers gebruiken.
Je kunt je voorstellen dat ‘blauwe schoenen‘ of ‘blauwe Nike sneakers kopen‘ een totaal andere intentie hebben. We kunnen de campagnes onder specifieke voorwaarden lokaliseren met een specifieke bedoeling om zo relevant mogelijk te zijn. Je betaalt alleen per klik, dus het is super belangrijk om op de juiste zoekwoorden te richten.
Hoewel je alleen per klik (PPC) betaalt, stopt het werk daar niet. Vanaf hier begint het online marketing spel waarbij we ons richten op tastbare resultaten. Het gaat dus niet alleen om Google Ads uitbesteden maar om het gehele plaatje. We streven er altijd naar om een positieve case op te bouwen waarin we kunnen laten zien dat de advertentie-uitgaven het aantal verkopen of leads op een positieve manier hebben beïnvloed.